reklama

Závislosť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Neveril som v tvoju silu,

hovoril som mne sa to stať nemôže.

Veď začalo to zľahka,sladko,potichu,

veril som že spolu nás nič nepremôže .

Boli sme nezastaviteľný.

V sladkom opojení, niekedy až rauši,

všetko išlo s tebou ľahšie.

Svet bol krajší, okolie farebnejšie,

život sa zdal proste lepší.

Nevedel som bez teba žiť.

Každý deň s tebou, hlavne nenápadne,

vedeli sme si užiť aj to málo.

Hovorila si, že opustiť ťa nech mi ani nenapadne,

a ja sľuboval som, že niečo také by sa stať nikdy nemalo.

Mohli sme spolu zmeniť svet.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Užívali sme si nenásytne, vášnivo,

nedokázal som bez teba vydržať čo i len deň,

veď to by nebolo ono, keby nejdeme aspoň na jeden.

No nepamätám si už v ktorý deň,

spomínam si akurát že to bolo na jeseň,

sa to všetko zmenilo.

Keď sme prišli na to čo sa deje.

Nikto ma nenútil tá opustiť,

a nebolo to ani kvôli inej žene.

Musel som jednoducho zvolniť tempo, vypustiť,

neplač za mnou , prosím ponížene.

Veď si to iba ty,

milá moja jediná.

Veď iba kvôli tebe som prepnutý,

závislosť moja vášnivá.

Marcel Kuna

Marcel Kuna

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent ktorý stále hľadá sám seba Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu